Dělám ve fabrice která vyrábí plastové díly pro vozy Škoda, Audi, VW Polo, Bmv ... proto když jsem se koukal na přístrojovou desku staré Octavie nové řady tak jsem si všimnul jednoho malého detailu, a to, ze postraní ofukovače mají stejné rozměry jako všechny ve Favoritu. Co se týče montáže, tak je tu menší detail napojení ofukovačů na vzduchové vedení. Favorit má obdélníkové napojení což Octavia má oválné, stačí to pouze vypolstrovat třeba molitanem. Postraní ofukovače stačí pouze zaměnit za nové, co se týče středových ofukovačů je tam zapotřebí menší úprava v uchycení. Po vyndání starých ofukovačů je zapotřebí osekat vnitřní rámeček a to tak, že spodní a horní hrany musí jit zcela pryč, boční je zapotřebí sesekat tak max. na 1mm - 0.5mm, jinak se tam nedají napasovat. Aby tam drželi je zapotřebí přilepit napevno přímo k vyjímatelné středové časti, já jsem použil speciální lepidlo SICOMET + aktivátor. Je to lepidlo na podobném principu jako vteřinák, ale s tím rozdílem, že když se postříká aktivátorem tak během vteřiny zcela ztvrdle. Upozorňuji, že jsem použil postraní ofukovače L/P, středové se nedají použít jelikož jsou spojené. Jo a jeden takový malý poznatek na závěr, kdyby chtěl někdo měnit přístrojovou desku třeba za Fabiáckou, Octaváckou nebo nějaký šťastlivec z Roomstra může vesele do toho, mají totiž stejnou šířku jako Favorit, jen se musí upravit hloubka přístrojovky co vede pod okno a upravit ofukovače, dá to moc práce ale dá se to udělat ... Kontakt na autora návodu: stanislav.j@email.cz |